Seminarium z teologii fundamentalnej (2014/15)
Sylabus
- Tytuł zajęć: Seminarium z teologii fundamentalnej
- Rok akademicki: 2014/15 Zajęcia dostępne w ramach przedmiotu:
- - Seminarium naukowe [na kierunku:] teologia dla świeckich, jednolite studia magisterskie, stacjonarne, III rok, semestr zimowy [drukuj sylabus]
- [prowadzący wykład:30h/z/2ECTS]: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
- [prowadzący wykład:30h/z/2ECTS]: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
- - Seminarium naukowe [na kierunku:] teologia dla świeckich, jednolite studia magisterskie, stacjonarne, III rok, semestr letni [drukuj sylabus]
- [prowadzący wykład:30h/z/2ECTS]: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
- [prowadzący wykład:30h/z/2ECTS]: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
- - Seminarium naukowe [na kierunku:] teologia dla świeckich, jednolite studia magisterskie, stacjonarne, IV rok, semestr zimowy [drukuj sylabus]
- [prowadzący wykład:30h/z/2ECTS]: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
- [prowadzący wykład:30h/z/2ECTS]: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
- - Seminarium naukowe [na kierunku:] teologia dla świeckich, jednolite studia magisterskie, stacjonarne, IV rok, semestr letni [drukuj sylabus]
- [prowadzący wykład:30h/z/2ECTS]: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
- [prowadzący wykład:30h/z/2ECTS]: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
- - Seminarium naukowe [na kierunku:] teologia dla świeckich, jednolite studia magisterskie, stacjonarne, V rok, semestr zimowy [drukuj sylabus]
- [prowadzący wykład:30h/z/2ECTS]: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
- [prowadzący wykład:30h/z/2ECTS]: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
- - Seminarium naukowe [na kierunku:] teologia dla świeckich, jednolite studia magisterskie, stacjonarne, V rok, semestr letni [drukuj sylabus]
- [prowadzący wykład:30h/z/2ECTS]: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
- [prowadzący wykład:30h/z/2ECTS]: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
- - Seminarium naukowe [na kierunku:] teologia kapłańska, jednolite studia magisterskie, stacjonarne, III rok, semestr zimowy [drukuj sylabus]
- [prowadzący wykład:30h/z/2ECTS]: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
- [prowadzący wykład:30h/z/2ECTS]: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
- - Seminarium naukowe [na kierunku:] teologia kapłańska, jednolite studia magisterskie, stacjonarne, III rok, semestr letni [drukuj sylabus]
- [prowadzący wykład:30h/z/2ECTS]: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
- [prowadzący wykład:30h/z/2ECTS]: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
- - Seminarium naukowe [na kierunku:] teologia kapłańska, jednolite studia magisterskie, stacjonarne, IV rok, semestr zimowy [drukuj sylabus]
- [prowadzący wykład:30h/z/2ECTS]: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
- [prowadzący wykład:30h/z/2ECTS]: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
- - Seminarium naukowe [na kierunku:] teologia kapłańska, jednolite studia magisterskie, stacjonarne, IV rok, semestr letni [drukuj sylabus]
- [prowadzący wykład:30h/z/2ECTS]: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
- [prowadzący wykład:30h/z/2ECTS]: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
- - Seminarium naukowe [na kierunku:] teologia kapłańska, jednolite studia magisterskie, stacjonarne, V rok, semestr zimowy [drukuj sylabus]
- [prowadzący wykład:30h/z/2ECTS]: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
- [prowadzący wykład:30h/z/2ECTS]: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
- - Seminarium naukowe [na kierunku:] teologia kapłańska, jednolite studia magisterskie, stacjonarne, V rok, semestr letni [drukuj sylabus]
- [prowadzący wykład:30h/z/2ECTS]: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
- [prowadzący wykład:30h/z/2ECTS]: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
- - Seminarium naukowe [na kierunku:] teologia kapłańska, jednolite studia magisterskie, stacjonarne, VI rok, semestr zimowy [drukuj sylabus]
- [prowadzący wykład:30h/z/2ECTS]: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
- [prowadzący wykład:30h/z/2ECTS]: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
- Osoba odpowiedzialna za treść sylabusa: dr hab. Marek Kita, prof. UPJPII
Sylabus
Wymagania wstępne
Zaliczenie podstawowych wykładów z teologii fundamentalnej
Cele
Definitywne sprecyzowanie obszaru indywidualnych zainteresowań badawczych studenta, oraz określenie konkretnego problemu badawczego, którym chciałby się on zająć; przygotowanie rozprawy magisterskiej.
Treści kształcenia
T_1: Specyfika, zakres i metoda teologii fundamentalnej
T_2: Literatura przedmiotu właściwa dla identyfikowanych w trakcie konsultacji obszarów zainteresowań badawczych
T_3: Metodologia przygotowywania pracy magisterskiej
T_4: Analiza tekstów teologiczno-fundamentalnych
T_2: Literatura przedmiotu właściwa dla identyfikowanych w trakcie konsultacji obszarów zainteresowań badawczych
T_3: Metodologia przygotowywania pracy magisterskiej
T_4: Analiza tekstów teologiczno-fundamentalnych
Efekty kształcenia
Ew_1: Student identyfikuje precyzyjnie obszar swych zainteresowań naukowych Ew_2: Student dobiera adekwatnie literaturę przedmiotu
Ew_3: Student formułuje plan pracy dyplomowej
Ew_4: Student poprawnie odtwarza stan wiedzy dotyczący wybranego problemu naukowego
Eu_1: Student planuje harmonogram swej pracy naukowej
Eu_2: Student porządkuje zebrany materiał, analizuje oraz interpretuje teksty
Eu_3: Student przygotowuje tekst rozprawy magisterskiej
Ew_3: Student formułuje plan pracy dyplomowej
Ew_4: Student poprawnie odtwarza stan wiedzy dotyczący wybranego problemu naukowego
Eu_1: Student planuje harmonogram swej pracy naukowej
Eu_2: Student porządkuje zebrany materiał, analizuje oraz interpretuje teksty
Eu_3: Student przygotowuje tekst rozprawy magisterskiej
Metody dydaktyczne
M_1: Konsultacje indywidualne oraz grupowe
M_2: Dyskusje w grupie uczestników seminarium na temat określanych w toku konsultacji problemów badawczych
M_2: Dyskusje w grupie uczestników seminarium na temat określanych w toku konsultacji problemów badawczych
Sposoby sprawdzania i warunki zaliczenia
W_1: Ocenianie ciągłe zaangażowania studenta w grupowe lub indywidualne konsultacje oraz dyskusje w grupie seminaryjnej
W_2: Ocenianie ciągłe postępów w indywidualnej kwerendzie i pracy nad planem rozprawy magisterskiej
W_3: Ocenianie ciągłe postępów w przygotowywaniu pracy magisterskiej na podstawie referatów prezentowanych podczas zajęć
Warunkiem zaliczenia jest, stwierdzone na podstawie oceniania ciągłego, zaangażowanie studenta w proces konsultacji, kwerendy i przygotowywania rozprawy magisterskiej
W_2: Ocenianie ciągłe postępów w indywidualnej kwerendzie i pracy nad planem rozprawy magisterskiej
W_3: Ocenianie ciągłe postępów w przygotowywaniu pracy magisterskiej na podstawie referatów prezentowanych podczas zajęć
Warunkiem zaliczenia jest, stwierdzone na podstawie oceniania ciągłego, zaangażowanie studenta w proces konsultacji, kwerendy i przygotowywania rozprawy magisterskiej
Lektury podstawowe
Lektury indywidualnie ustalane dla każdego z uczestników seminarium, stosownie do obszaru jego zainteresowań naukowych i problematyki zwiazanej z przygotowywaną pracą magisterską.