Wykaz pracowników administracji


Osoba Funkcja Jednostka
Władysława AdamczykBudynek przy ul. Kanoniczej 25
s. mgr Halina BańcerekReferent ds.administracyjnychBudynek przy ul. św. Marka 10
mgr Michalina BetlejKwestorKwestura
Tadeusz BilińskiPortier - gospodarz budynkuBudynek przy ul. Bernardyńskiej 3
mgr Rafał BoberWydawnictwo Naukowe
s. mgr Barbara Bonar CHRBiblioteka Instytutu Liturgicznego WT
s. mgr Barbara Bonar CHRSekretarzInstytut Liturgiczny
Marta BoryczkoSekretarzWydział Teologiczny Sekcja w Tarnowie
Anna BrożekPracownik gospodarczyBudynek przy ul. Bobrzyńskiego 10
mgr Stanisława BujakowskaWydział Teologiczny
mgr Stanisława BujakowskaSekretarzMiędzywydziałowe Studium Języków Obcych
mgr Iwona BąkKoordynator ds. badań naukowychCentrum Naukowo-Badawcze i Współpracy Międzynarodowej
mgr Iwona BąkKoordynator ds. badań naukowychBiuro Badań Naukowych (likwidacja z dniem 14.01.2015 r.)
mgr inż. Krzysztof BłażejewskiPracownik gospodarczo-technicznyBudynek przy ul. Bobrzyńskiego 10
mgr Barbara ChmielekDział Płac (likwidacja z dniem 03.12.2014 r.)
mgr Barbara ChmielekDział Spraw Osobowych, Płac i Spraw Socjalnych
Jan ChmielekPracownik obsługi administracyjno-techniczej (konserwator budynku)Budynek przy ul. Sławkowskiej 32
Jan ChmielekPracownik obsługi administracyjno-techniczej (konserwator budynku)Budynek przy ul. Kanoniczej 25
Jan ChmielekPracownik obsługi administracyjno-techniczej (konserwator budynku)Budynek przy ul. św. Marka 10
Jan ChmielekPracownik obsługi administracyjno-techniczej (konserwator budynku)Budynek przy ul. Kanoniczej 9
Jan ChmielekPracownik obsługi administracyjno-techniczej (konserwator budynku)Dział Administracyjno-Gospodarczy i Techniczny
Jan ChmielekPracownik obsługi administracyjno-techniczej (konserwator budynku)Budynek przy ul. Bobrzyńskiego 10
Jan ChmielekPracownik obsługi administracyjno-techniczej (konserwator budynku)Budynek przy ul. Franciszkańskiej 1
Jan ChmielekPracownik obsługi administracyjno-techniczej (konserwator budynku)Budynek przy ul. Bernardyńskiej 3
mgr Małgorzata ChudzioSekretarzKancelaria Rektora
mgr Anna CiepłyReferent ds.administracyjnychInstytut Historii Sztuki i Kultury
Danuta CyganikOsoba sprzątającaBudynek przy ul. Bernardyńskiej 3
s. mgr Edyta Czerwińska CHRSekretarzWydział Teologiczny
s. mgr Edyta Czerwińska CHRUczelniany Koordynator Programu Erasmus +Biuro Współpracy z Zagranicą (likwidacja z dniem 14.01.2015 r.)
s. mgr Edyta Czerwińska CHRCentrum Naukowo-Badawcze i Współpracy Międzynarodowej
mgr inż. Andrzej DoniecInspektor Nadzoru BudowlanegoBudynek przy ul. Bernardyńskiej 3
ks. dr Andrzej DudekWydział Teologiczny Sekcja w Tarnowie
mgr inż. Urszula DutczakSekretarz studiów II stopniaInstytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
mgr lic. Renata FrancuzKsięgarnia "Logos"
ks. dr Paweł GabaraPO KL (likwidacja z dniem 31.08.2014 r.)
ks. dr Wojciech GałdaWydział Teologiczny Sekcja w Tarnowie
Henryk GałekPortier - gospodarz budynkuBudynek przy ul. Bobrzyńskiego 10
ks. dr hab. Marek GilskiSekretarz Rady InstytutuInstytut Teologii Dogmatycznej
mgr Urszula GizaProwadząca BiuroBiuro Zamówień Publicznych
Paweł GorczycaProgramista i webmasterDział Nauczania
mgr Katarzyna GorgońSekretarzOśrodek Studiów Franciszkańskich
s. Tereza HuspekováPracownik obsługiBudynek przy ul. św. Marka 10
mgr Aldona JakubowskaStarszy referent ds.administracyjnychBiuro Karier
mgr Aldona JakubowskaReferentBiuro ds. Osób Niepełnosprawnych
Feliks JaworskiPortier - gospodarz budynkuBudynek przy ul. Franciszkańskiej 1
lic. Agata JedynakReferentBiuro Karier
lic. Agata JedynakStarszy referent ds. administracyjnychBiuro Promocji
Agata JochymekOsoba sprzątającaBudynek przy ul. Kanoniczej 25
Jolanta KaimPortier - gospodarz budynkuBudynek przy ul. Franciszkańskiej 1
Iwona KaletaPracownik gospodarczyBudynek przy ul. św. Marka 10
ks. dr Bolesław KarczAdministrator strony wwwInstytut Nauk o Rodzinie
mgr lic. Justyna KastelikWebmaster i grafikBiuro Promocji
mgr Alicja KawaArchiwum
Magdalena KlasaSekretarzInstytut Historii
Stanisława KleszczPracownik gospodarczyBudynek przy ul. Franciszkańskiej 1
mgr Tomasz KniaźKoordynator ds. Współpracy MiędzynarodowejCentrum Naukowo-Badawcze i Współpracy Międzynarodowej
mgr Wojciech KochanSkonsolidowany Plan Rozwoju
mgr Renata KomurkaRedaktorWydawnictwo Naukowe
s. mgr Anna Kopińska CHRSekretarzMiędzyuczelniany Instytut Muzyki Kościelnej
s. mgr Anna Kopińska CHRSekretarzInstytut Historii Sztuki i Kultury
dr Tomasz KorneckiProwadzący stronę www inor.wns.upjp2.edu.plInstytut Nauk o Rodzinie
mgr Justyna KosońSekretarzWydział Filozoficzny
Barbara KowalskaDział Spraw Osobowych (likwidacja z dniem 03.12.2014 r.)
Barbara KowalskaDział Spraw Osobowych, Płac i Spraw Socjalnych
Marian KowalskiPracownik obsługi administracyjno-techniczejDział Administracyjno-Gospodarczy i Techniczny
Marian KowalskiPracownik obsługi administracyjno-techniczejBudynek przy ul. Franciszkańskiej 1
mgr Bożena Kołpak-WariasSekretarzMiędzywydziałowe Studium Języków Obcych
mgr Magdalena KruszewskaPO KL (likwidacja z dniem 31.08.2014 r.)
mgr Danuta KrzyżekSekretarzInstytut Pracy Socjalnej
mgr Urszula KubiczekKoordynator Programu Erasmus+Centrum Naukowo-Badawcze i Współpracy Międzynarodowej
mgr Katarzyna KudełkaKoordynator systemu ProAkademia oraz obsługi administracyjnej procesu dydaktycznegoDział Nauczania
dr Katarzyna Kutek-SładekPedagogBiuro Karier
dr Katarzyna Kutek-SładekPełnomocnik Rektora ds. Osób NiepełnosprawnychBiuro ds. Osób Niepełnosprawnych
dr Katarzyna Kutek-SładekDoradca zawodowyBiuro Karier
mgr Dorota LazarowiczSekretarz studiów I stopniaInstytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
ks. mgr Andrzej LichosytKanclerzBiuro Kanclerza
mgr Lidia LisSekretarzArchiwum
ks. prof. dr hab. Jan MachniakSekretarz Rady InstytutuInstytut Teologii Duchowości
lic. Dominika MachnikDziennik podawczy
Jolanta MachnikKasa
Jolanta MachnikKwestura
lic. Monika MadydaDział Spraw Osobowych, Płac i Spraw Socjalnych
s. Janina MajcherPracownik obsługiBudynek przy ul. św. Marka 10
mgr inż. Anna MalecKwestura
mgr Jadwiga MalikRedaktor technicznyWydawnictwo Naukowe
mgr Anna MarkiewiczKoordynatorBiuro ds. Rozwoju (likwidacja z dniem 29.01.2015 r.)
mgr Marta MastyłoRzecznik prasowyKancelaria Rektora
mgr Marta MastyłoRedaktor biuletynu informacyjnego "Vita Academica"Biuro Promocji
mgr inż. Łukasz MichniakDział BHP
ks. dr Bogusław MielecSekretarz Rady InstytutuInstytut Teologii Moralnej
mgr Krzysztof MleczkoBiuro Promocji
mgr Katarzyna MłyńskaDział Spraw Osobowych, Płac i Spraw Socjalnych
mgr Katarzyna MłyńskaDział Spraw Studenckich
Anna NęcekPortier - gospodarz budynkuBudynek przy ul. Kanoniczej 9
mgr Marta ObrokSekretarzUniwersytet Trzeciego Wieku
mgr inż. Aleksandra OchałekDział Spraw Studenckich
mgr Jadwiga OdrobinaPortier - gospodarz budynkuBudynek przy ul. Sławkowskiej 32
mgr Barbara OlejarzKwestura
mgr inż. Piotr OlszewskiSekretarzWydział Nauk Społecznych
inż. Małgorzata Olszówka Stanowisko ds. kontroli opłatKwestura
ks. prof. dr hab. Maciej OstrowskiOpiekun projektuPO KL (likwidacja z dniem 31.08.2014 r.)
Halina PachaczPortier - gospodarz budynkuBudynek przy ul. Kanoniczej 9
mgr Paulina PaduchowskaWydawnictwo Naukowe
s. Ewa PanekPracownik gospodarczyBudynek przy ul. św. Marka 10
mgr Aleksandra ParafińskaSekretarzWydział Teologiczny
s. Agnieszka PiaskowskaReferent ds. administracyjnychBudynek przy ul. św. Marka 10
mgr Małgorzata PiegaWydział Nauk Społecznych
Maciej PielaDział Nauczania
Maria PoniewierskaSekretarzInstytut Teologii Fundamentalnej, Ekumenii i Dialogu
Janusz PoniewierskiWydawnictwo Naukowe
mgr Michał PoraPortier - gospodarz budynkuBudynek przy ul. Bobrzyńskiego 10
mgr Monika Pyrczak-PiegaPsychologBiuro ds. Osób Niepełnosprawnych
mgr Monika Pyrczak-PiegaKoordynator Biura KarierBiuro Karier
mgr Monika Pyrczak-PiegaAdministrator strony www bon.upjp2.edu.plBiuro ds. Osób Niepełnosprawnych
mgr Monika Pyrczak-PiegaPsychologBiuro Karier
ks. dr Marian PółchłopekSekretarzWydział Teologiczny
Barbara PłeckaOsoba sprzątającaBudynek przy ul. Bernardyńskiej 3
mgr Krystyna RadońSekretarzWydział Historii i Dziedzictwa Kulturowego
inż. Dorota RusinekPO KL (likwidacja z dniem 31.08.2014 r.)
Barbara SapałaDział Spraw Osobowych (likwidacja z dniem 03.12.2014 r.)
Barbara Sapałap.o. Koordynatora procesu rekrutacji na studiaDział Nauczania
mgr Marta SeniowKoordynator procesu rekrutacji na studiaDział Nauczania
s. dr Lucyna SkrzypReferent ds.administracyjnychMiędzywydziałowe Studium Pedagogiczne
mgr Barbara SkuratowiczSekretarzInstytut Nauk o Rodzinie
mgr Sylwia SobierajSekretarzWydział Prawa Kanonicznego
mgr Małgorzata SrokaDział Spraw Osobowych, Płac i Spraw Socjalnych
mgr Małgorzata SrokaDział Socjalny (likwidacja z dniem 03.12.2014 r.)
mgr Małgorzata SrokaSekretariat Kanclerza
mgr Małgorzata SrokaDział Płac (likwidacja z dniem 03.12.2014 r.)
mgr Małgorzata StawarzMiędzywydziałowe Studium Pedagogiczne
Wacław StawowskiKsięgarnia "Logos"
ks. dr hab. Jarosław Superson SACSekretarz Rady InstytutuInstytut Liturgiczny
mgr Agnieszka SzczepańskaZastępca kwestoraKwestura
mgr Małgorzata Szczerbińska-PolakSekretarzInstytut Historii Sztuki i Kultury
mgr Małgorzata Szczerbińska-PolakSekretarzWydział Historii i Dziedzictwa Kulturowego
mgr Małgorzata SzewczykBiblioteka Wydziału Historii i Dziedzictwa Kulturowego
mgr Elżbieta SzklarczykKsięgarnia "Logos"
mgr inż. Małgorzata SzybaSekretarzKancelaria Rektora
Violetta Szydłowska-CyganSekretarzWydział Teologiczny
dypl. ekonom. Teresa SłapakDział Spraw Studenckich
s. Grażyna TrygarPracownik obsługiBudynek przy ul. św. Marka 10
Barbara TurowskaPortier - gospodarz budynkuBudynek przy ul. Sławkowskiej 32
dr Katarzyna TworekKoordynator formalnych aspektów tworzenia i realizacji programów kształcenia oraz warunków prowadzenia studiów, koordynator modułu Dydaktyka w Systemie Zarządzania Informacją o UPJPIIDział Nauczania
mgr Ewelina UryćReferent d/s rozliczeń finansowychKwestura
dr Anna WajdaReferent ds administracyjnychWydział Teologiczny
lic. Katarzyna WalczykReferent ds.administracyjnychWydział Prawa Kanonicznego
mgr Anna WałkowiczKoordynator planowania i rozliczania pensum dydaktycznegoDział Nauczania
mgr Anna WałkowiczInstytut Pracy Socjalnej
Monika WiertekKancelaria Rektora
Elżbieta WnękPracownik gospodarczyBudynek przy ul. Franciszkańskiej 1
mgr Anna WojewodaCentrum Naukowo-Badawcze i Współpracy Międzynarodowej
mgr Anna WojewodaSekretarzWydział Filozoficzny
mgr Anna WojewodaBiuro Badań Naukowych (likwidacja z dniem 14.01.2015 r.)
mgr Małgorzata WojewodaCentrum Naukowo-Badawcze i Współpracy Międzynarodowej
mgr Małgorzata WojewodaBiuro Badań Naukowych (likwidacja z dniem 14.01.2015 r.)
ks. dr Lech Wołowski asystentKatedra Historii Dogmatu
ks. dr Lech WołowskiInstytut Teologii Dogmatycznej
Renata WróbelPortier - gospodarz budynkuBudynek przy ul. Sławkowskiej 32
Wojciech WróbelPortier - gospodarz budynkuBudynek przy ul. Franciszkańskiej 1
mgr Agata WróblewskaStarszy referent ds. promocjiBiuro Promocji
mgr Beata WylaźSkonsolidowany Plan Rozwoju
mgr Krystyna WypiórSekretarzWydział Historii i Dziedzictwa Kulturowego
ks. dr Wojciech WęgrzyniakSekretarz Rady InstytutuInstytut Nauk Biblijnych
ks. dr Wojciech WęgrzyniakOpiekunSamorząd Studencki
Urszula ZajgierPortier - gospodarz budynkuBudynek przy ul. Bernardyńskiej 3
Małgorzata ZapałaPracownik gospodarczyBudynek przy ul. Bobrzyńskiego 10
dr Elżbieta ZastawnikDział Nauczania
Robert ZiarkoPracownik gospodarczo-technicznyBudynek przy ul. Bernardyńskiej 3
Robert ZiarkoPracownik gospodarczo-technicznyDział Administracyjno-Gospodarczy i Techniczny
mgr Aleksandra Ziarno-AdamusBiblioteka Główna
mgr Anita ZięcikReferent d/s administracyjnychCentrum Kształcenia Podyplomowego
mgr Anita ZięcikReferent d/s administracyjnychMiędzywydziałowe Studium Pedagogiczne
mgr Anita ZięcikDział Nauczania
s. Marta ŚwiątekPracownik gospodarczyBudynek przy ul. św. Marka 10