Tutoring z teologii fundamentalnej (2014/15)


Sylabus

Sylabus

Cele

Zorientowanie studenta w możliwościach osobistego rozwoju naukowego w dziedzinie teologii fundamentalnej.

Treści kształcenia

T_1: Specyfika, zakres i metoda teologii fundamentalnej
T_2: Możliwe obszary zainteresowań badawczych w ramach odkrywanych indywidualnie przez studenta osobistych fascynacji teologicznych
T_3: Praktyczne sposoby organizacji własnego warsztatu naukowego

Efekty kształcenia

Ew_1: Student identyfikuje problematykę charakterystyczną dla teologii fundamentalnej
Ew_2: Student formułuje problemy badawcze pojawiające się w obszarze jego indywidualnych zainteresowań teologicznych
Eu_1: Student porządkuje i analizuje problematykę teologiczną, pojawiającą się w horyzoncie odkrywanych indywidualnie zainteresowań
Eu_2: Student adekwatnie dobiera literaturę przedmiotu w ramach formułowanych problemów badawczych
Ek_1: Student jest otwarty na pytania dotyczące fundamentalnych racji chrześcijańskiej wiary in nadziei
Ek_2: Student jest zdolny do stopniowego nakreślania własnej ścieżki rozwoju naukowego

Metody dydaktyczne

M_1: Konsultacje indywidualne
M_2: Dyskusje w grupie na tematy określane w ramach konsultacji

Sposoby sprawdzania i warunki zaliczenia

Ocenianie ciągłe zaangażowania studenta w indywidualne poszukiwania własnej ścieżki naukowej, na podstawie aktywności podczas spotkań konsultacyjnych.

Lektury podstawowe

Lektury ustalane indywidualnie w ramach konsultacji, stosownie do identyfikowanych obszarów zainteresowań uczestnika, oraz wskazywane każdorazowo w kontekście dyskusji odbywanych w grupie, stosownie do poruszanej problematyki.