Tutoring z teologii fundamentalnej (2014/15)
Sylabus
- Tytuł zajęć: Tutoring z teologii fundamentalnej
- Rok akademicki: 2014/15 Zajęcia dostępne w ramach przedmiotu:
- - Tutoring [na kierunku:] teologia dla świeckich, jednolite studia magisterskie, stacjonarne, I rok, semestr zimowy [drukuj sylabus]
- [prowadzący ćwiczenia:15h/z/0ECTS]:ks. dr hab. Damian Wąsek
- [prowadzący ćwiczenia:15h/z/0ECTS]:ks. dr hab. Damian Wąsek
- - Tutoring [na kierunku:] teologia dla świeckich, jednolite studia magisterskie, stacjonarne, I rok, semestr letni [drukuj sylabus]
- [prowadzący ćwiczenia:15h/z/1ECTS]:ks. dr hab. Damian Wąsek
- [prowadzący ćwiczenia:15h/z/1ECTS]:ks. dr hab. Damian Wąsek
- Osoba odpowiedzialna za treść sylabusa: ks. dr hab. Damian Wąsek
Sylabus
Cele
Zorientowanie studenta w możliwościach osobistego rozwoju naukowego w dziedzinie teologii fundamentalnej.
Treści kształcenia
T_1: Specyfika, zakres i metoda teologii fundamentalnej
T_2: Możliwe obszary zainteresowań badawczych w ramach odkrywanych indywidualnie przez studenta osobistych fascynacji teologicznych
T_3: Praktyczne sposoby organizacji własnego warsztatu naukowego
T_2: Możliwe obszary zainteresowań badawczych w ramach odkrywanych indywidualnie przez studenta osobistych fascynacji teologicznych
T_3: Praktyczne sposoby organizacji własnego warsztatu naukowego
Efekty kształcenia
Ew_1: Student identyfikuje problematykę charakterystyczną dla teologii fundamentalnej
Ew_2: Student formułuje problemy badawcze pojawiające się w obszarze jego indywidualnych zainteresowań teologicznych
Eu_1: Student porządkuje i analizuje problematykę teologiczną, pojawiającą się w horyzoncie odkrywanych indywidualnie zainteresowań
Eu_2: Student adekwatnie dobiera literaturę przedmiotu w ramach formułowanych problemów badawczych
Ek_1: Student jest otwarty na pytania dotyczące fundamentalnych racji chrześcijańskiej wiary in nadziei
Ek_2: Student jest zdolny do stopniowego nakreślania własnej ścieżki rozwoju naukowego
Ew_2: Student formułuje problemy badawcze pojawiające się w obszarze jego indywidualnych zainteresowań teologicznych
Eu_1: Student porządkuje i analizuje problematykę teologiczną, pojawiającą się w horyzoncie odkrywanych indywidualnie zainteresowań
Eu_2: Student adekwatnie dobiera literaturę przedmiotu w ramach formułowanych problemów badawczych
Ek_1: Student jest otwarty na pytania dotyczące fundamentalnych racji chrześcijańskiej wiary in nadziei
Ek_2: Student jest zdolny do stopniowego nakreślania własnej ścieżki rozwoju naukowego
Metody dydaktyczne
M_1: Konsultacje indywidualne
M_2: Dyskusje w grupie na tematy określane w ramach konsultacji
M_2: Dyskusje w grupie na tematy określane w ramach konsultacji
Sposoby sprawdzania i warunki zaliczenia
Ocenianie ciągłe zaangażowania studenta w indywidualne poszukiwania własnej ścieżki naukowej, na podstawie aktywności podczas spotkań konsultacyjnych.
Lektury podstawowe
Lektury ustalane indywidualnie w ramach konsultacji, stosownie do identyfikowanych obszarów zainteresowań uczestnika, oraz wskazywane każdorazowo w kontekście dyskusji odbywanych w grupie, stosownie do poruszanej problematyki.