dr Agnieszka Kościńska



    Curriculum Vitae:

    • 2014 – Udział w kursie dla lektorów języka angielskiego w zakresie nauczania języków obcych osób słabowidzących i niewidomych Organizator: Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji
    • 2014 – Proces komercjalizacji wyników badań naukowych UPJPII w Krakowie
    • 2012 – Udział w: 1.Speak Out! Successful Communication in the Classroom 2.Grammar Practice is Boring – or is it? Cambridge University Press
    • 2011 – Udział w : Connected Cl@ssroom DOS Teacher Training Solutions
    • 2011 – Udział w : 1.Great Speakers Need Great Listeners 2.Getting Writing Right Pearson Longman
    • 2010 – Udział w : Keeping up with change – new lexis in Business Vocabulary in Use Cambridge University Press
    • 2010 – Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (studia doktoranckie)
    • 2010 – Udział w : Making a difference: meeting the needs of the 21st century learner Cambridge University Press
    • 2010 – Udział w : 1.A workshop for Adults Only 2.English to Get Things Done Effectively Pearson Longman
    • 2008 – Udział w : Step Ahead Solutions for the ever-changing language classroom Pearson Longman
    • 2008 – Udział w : 1.Usage guides and diagnostic tests 2.A learner’s thesaurus: helping learners use synonyms effecitvely Oxford University Press
    • 2007 – Udział w : Technologie informacyjne i edukacja multimedialna ODN „Wszechnica”
    • 2007 – Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie : lektor języka angielskiego
    • 2007 – Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego : lektor języka angielskiego koordynator ds. e-learningu w Studium Języków Obcych
    • 2006 – Udział w : Lęk, gniew i agresja – jak radzić sobie z zachowaniami zakłócającymi pracę w szkole Centrum Szkolenia i Doradztwa „Pro-Futuro” Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli
    • 2006 – Udział w : Jak pisać projekty edukacyjne Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych w Rzeszowie
    • 2004 – Udział w : III Spring PELT Convention 2004 Pearson Longman
    • 2003 – Udział w : II Spring PELT Convention Program INSETT Region Rzeszów
    • 2002 – Udział w : Intelligent Teaching – Exploiting Student’s Multiple Intelligences for More Effective Teaching Express Publishing
    • 2001 – Udział w : Nauczanie słownictwa a integracja sprawności językowych Express Publishing
    • 2001 – Udział w : School ain’t cool – How to deal with teenagers’ lack of motivation Macmillian Polska
    • 1999 - 2002 – Uniwersytet Śląski - Wydział Filologiczny: Katedra Filologii Angielskiej, Filologia Angielska (studia magisterskie)
    • 1996 - 1999 – Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Rzeszowie (obecnie Uniwersytet Rzeszowski) – Wydział Filologiczny: Katedra Filologii Angielskiej, Filologia Angielska – specjalność nauczycielska (studia licencjackie)

    Publikacje:

    Artykuły Książkowe:
    • Autonomia nauczyciela na zajęciach językowych w szkole wyższej [w:] J. Małocha [red.], Indywidualizacja nauczania języków obcych : badania i praktyka, Kraków: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie. Wydawnictwo Naukowe 2014, s. 124-140.
    • Zajęcia lektoratowe w formie blended learning – zderzenie obaw i oczekiwań studentów z rzeczywistością [w:] Galina Cisowska [red.], Jakość w nauczaniu języków obcych na studiach niefilologicznych : międzynarodowa konferencja naukowo-dydaktyczna, Radom: Wydawnictwo Politechniki Radomskiej 2011, s. 227-235.
    Artykuły w Czasopismach:
    • Jak uczyć cyfrowych tubylców? [w:] Języki Obce w Szkole, R. 55, nr 3 2011, s. 46-53.

    Więcej Publikacji:

    Prowadzone zajęcia w roku akademickim 2014/15:

    Wygłoszone Referaty:

    • MOOCS for Teachers - Learning Experience in Professsional Development [podczas konferencji:] PL – CALL 2014, 5 czerwca 2014, .
    • Nowe wyzwania i perspektywy w kształceniu zawodowym –przygotowanie nauczycieli języka obcego do nauczania języka obcego zawodowego [podczas konferencji:] Refleksja w uczeniu się i nauczaniu języków obcych, 9 wrzesnia 2013, .
    • Autonomia nauczyciela na zajęciach językowych w szkole wyższej [podczas konferencji:] Indywidualizacja procesu nauczania języków obcych - badania naukowe i praktyka, 26 pazdziernika 2012, .
    • Narzędzia Web 2.0 w autonomicznym uczeniu się języków obcych [podczas konferencji:] Lektorat 2.0 – E-learning w nauczaniu języków obcych na uczelniach wyższych, 20 wrzesnia 2012, .
    • Technologie informacyjne i komunikacyjne w rozwijaniu autonomii w procesie kształtowania językowej kompetencji komunikacyjnej na zajęciach językowych w szkole wyższej [podczas konferencji:] Dydaktyka języków obcych a kompetencje ogólne, 10 wrzesnia 2012, .
    • Oczekiwania kursantów a zderzenie z rzeczywistością czyli czy uczenie online w formie blended learning sprawdza się w warunkach polskich [podczas konferencji:] Jakość w nauczaniu języków obcych na studiach niefilologicznych, 22 wrzesnia 2011, .