dr Agnieszka Kościńska
Curriculum Vitae:
- 2014 – Udział w kursie dla lektorów języka angielskiego w zakresie nauczania języków obcych osób słabowidzących i niewidomych
Organizator: Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji
- 2014 – Proces komercjalizacji wyników badań naukowych
UPJPII w Krakowie
- 2012 – Udział w:
1.Speak Out! Successful Communication in the Classroom
2.Grammar Practice is Boring – or is it?
Cambridge University Press
- 2011 – Udział w : Connected Cl@ssroom
DOS Teacher Training Solutions
- 2011 – Udział w :
1.Great Speakers Need Great Listeners
2.Getting Writing Right
Pearson Longman
- 2010 – Udział w : Keeping up with change – new lexis in Business Vocabulary in Use
Cambridge University Press
- 2010 – Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (studia doktoranckie)
- 2010 – Udział w : Making a difference: meeting the needs of the 21st century learner
Cambridge University Press
- 2010 – Udział w :
1.A workshop for Adults Only
2.English to Get Things Done Effectively
Pearson Longman
- 2008 – Udział w : Step Ahead Solutions for the ever-changing language classroom
Pearson Longman
- 2008 – Udział w :
1.Usage guides and diagnostic tests
2.A learner’s thesaurus: helping learners use synonyms effecitvely
Oxford University Press
- 2007 – Udział w : Technologie informacyjne i edukacja multimedialna
ODN „Wszechnica”
- 2007 – Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie : lektor języka angielskiego
- 2007 – Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego : lektor języka angielskiego
koordynator ds. e-learningu w Studium Języków Obcych
- 2006 – Udział w : Lęk, gniew i agresja – jak radzić sobie z zachowaniami zakłócającymi pracę w szkole
Centrum Szkolenia i Doradztwa „Pro-Futuro” Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli
- 2006 – Udział w : Jak pisać projekty edukacyjne
Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych w Rzeszowie
- 2004 – Udział w : III Spring PELT Convention 2004
Pearson Longman
- 2003 – Udział w : II Spring PELT Convention
Program INSETT Region Rzeszów
- 2002 – Udział w : Intelligent Teaching – Exploiting Student’s Multiple Intelligences for More Effective Teaching
Express Publishing
- 2001 – Udział w : Nauczanie słownictwa a integracja sprawności językowych
Express Publishing
- 2001 – Udział w : School ain’t cool – How to deal with teenagers’ lack of motivation
Macmillian Polska
- 1999 - 2002 – Uniwersytet Śląski - Wydział Filologiczny: Katedra Filologii Angielskiej, Filologia Angielska (studia magisterskie)
- 1996 - 1999 – Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Rzeszowie (obecnie Uniwersytet Rzeszowski) – Wydział Filologiczny: Katedra Filologii Angielskiej, Filologia Angielska – specjalność nauczycielska (studia licencjackie)
Publikacje:
Artykuły Książkowe:
- Autonomia nauczyciela na zajęciach językowych w szkole wyższej [w:] J. Małocha [red.], Indywidualizacja nauczania języków obcych : badania i praktyka, Kraków: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie. Wydawnictwo Naukowe 2014, s. 124-140.
- Zajęcia lektoratowe w formie blended learning – zderzenie obaw i oczekiwań studentów z rzeczywistością [w:] Galina Cisowska [red.], Jakość w nauczaniu języków obcych na studiach niefilologicznych : międzynarodowa konferencja naukowo-dydaktyczna, Radom: Wydawnictwo Politechniki Radomskiej 2011, s. 227-235.
Artykuły w Czasopismach:
- Jak uczyć cyfrowych tubylców? [w:] Języki Obce w Szkole, R. 55, nr 3 2011, s. 46-53.
Więcej Publikacji:
Prowadzone zajęcia w roku akademickim 2014/15:
Wygłoszone Referaty:
- MOOCS for Teachers - Learning Experience in Professsional Development [podczas konferencji:] PL – CALL 2014, 5 czerwca 2014, .
- Nowe wyzwania i perspektywy w kształceniu zawodowym –przygotowanie nauczycieli języka obcego do nauczania języka obcego zawodowego [podczas konferencji:] Refleksja w uczeniu się i nauczaniu języków obcych, 9 wrzesnia 2013, .
- Autonomia nauczyciela na zajęciach językowych w szkole wyższej [podczas konferencji:] Indywidualizacja procesu nauczania języków obcych - badania naukowe i praktyka, 26 pazdziernika 2012, .
- Narzędzia Web 2.0 w autonomicznym uczeniu się języków obcych [podczas konferencji:] Lektorat 2.0 – E-learning w nauczaniu języków obcych na uczelniach wyższych, 20 wrzesnia 2012, .
- Technologie informacyjne i komunikacyjne w rozwijaniu autonomii w procesie kształtowania językowej kompetencji komunikacyjnej na zajęciach językowych w szkole wyższej [podczas konferencji:] Dydaktyka języków obcych a kompetencje ogólne, 10 wrzesnia 2012, .
- Oczekiwania kursantów a zderzenie z rzeczywistością czyli czy uczenie online w formie blended learning sprawdza się w warunkach polskich [podczas konferencji:] Jakość w nauczaniu języków obcych na studiach niefilologicznych, 22 wrzesnia 2011, .