Proseminarium magisterskie (2014/15)
Sylabus
- Tytuł zajęć: Proseminarium magisterskie
- Rok akademicki: 2014/15 Zajęcia dostępne w ramach przedmiotu:
- - Proseminarium magisterskie [na kierunku:] Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, studia drugiego stopnia (magisterskie uzupełniające), stacjonarne, I rok, semestr letni [drukuj sylabus]
- [prowadzący ćwiczenia:30h/z/6ECTS]: Izabela Dobosz
- [prowadzący ćwiczenia:30h/z/6ECTS]: Izabela Dobosz
- Osoba odpowiedzialna za treść sylabusa: Izabela Dobosz
Sylabus
Wymagania wstępne
ukończone studia I stopnia
Cele
Proseminarium poświęcone jest metodyce pracy naukowej, sprecyzowaniu problematyki badań, wy-borowi odpowiedniej metodologii badawczej oraz określeniu tematu pracy magisterskiej i podstawo-wej literatury. W efekcie student zdobywa przygotowanie o charakterze teoretycznym i praktycznym do napisania pracy dyplomowej już w ramach kolejnego przedmiotu tj. seminarium magisterskiego.
Treści kształcenia
1. Wybór tematu pracy.
2. Ukierunkowanie zbierania literatury.
3. Metodologia badań służących powstaniu pracy magisterskiej.
2. Ukierunkowanie zbierania literatury.
3. Metodologia badań służących powstaniu pracy magisterskiej.
Efekty kształcenia
UMIEJĘTNOŚCI – w wyniku przeprowadzonych zajęć student:
1. Posiada umiejętność stworzenia planu zawartości i wewnętrznego układu prac pisemnych w języku polskim w obszarze prawnych problemów dziennikarstwa, wraz z doborem właściwej li-teratury.
KOMPETENCJE (POSTAWY) – w wyniku przeprowadzonych zajęć student:
1. Potrafi trafnie określić priorytety służące realizacji przygotowania pracy magisterskiej.
2. Posiada umiejętność organizacji pracy własnej nad przygotowaniem pracy magisterskiej.
3. Dba o jakość i staranność pracy w procesie przygotowywania pracy magisterskiej.
1. Posiada umiejętność stworzenia planu zawartości i wewnętrznego układu prac pisemnych w języku polskim w obszarze prawnych problemów dziennikarstwa, wraz z doborem właściwej li-teratury.
KOMPETENCJE (POSTAWY) – w wyniku przeprowadzonych zajęć student:
1. Potrafi trafnie określić priorytety służące realizacji przygotowania pracy magisterskiej.
2. Posiada umiejętność organizacji pracy własnej nad przygotowaniem pracy magisterskiej.
3. Dba o jakość i staranność pracy w procesie przygotowywania pracy magisterskiej.
Metody dydaktyczne
1. Omawianie poszczególnych etapów i zagadnień z promotorem, w czasie zajęć.
2. Referowanie zadanej do opracowania problematyki.
2. Referowanie zadanej do opracowania problematyki.
Sposoby sprawdzania i warunki zaliczenia
Obecność na zajęciach, ocenianie ciągłe postępów studenta poprzez sprawdzanie przygotowania na zajęcia, zaliczenie seminarium
Lektury podstawowe
Odpowiednie do tematu pracy magisterskiej oraz określone przez promotora.
Lektury uzupełniające
Odpowiednie do tematu pracy magisterskiej oraz określone przez promotora.