Promocja i reklama w społeczeństwie informacyjnym (2014/15)
Sylabus
- Tytuł zajęć: Promocja i reklama w społeczeństwie informacyjnym
- Rok akademicki: 2014/15 Zajęcia dostępne w ramach przedmiotu:
- - Promocja i reklama w społeczeństwie informacyjnym [na kierunku:] Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, studia drugiego stopnia (magisterskie uzupełniające), stacjonarne, II rok, semestr letni
- [prowadzący wykład:30h/e/3ECTS]: dr hab. Michał Wierzchoń
- [prowadzący wykład:30h/e/3ECTS]: dr hab. Michał Wierzchoń
- - Promocja i reklama w społeczeństwie informacyjnym [na kierunku:] Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, studia drugiego stopnia (magisterskie uzupełniające), niestacjonarne, II rok, semestr letni
- [prowadzący wykład:20h/e/3ECTS]: dr hab. Michał Wierzchoń
- [prowadzący wykład:20h/e/3ECTS]: dr hab. Michał Wierzchoń
- Osoba odpowiedzialna za treść sylabusa: dr hab. Michał Wierzchoń