Seminarium z teologii moralnej (2014/15)


Sylabus

Sylabus

Wymagania wstępne

Znajomość zagadnień z zakresu metodyki pracy naukowej.

Cele

Pomoc w organizacji warsztatu pracy studenta, zwieńczone napisaniem pracy magisterskiej.

Treści kształcenia

1. Określenie celów i wymagań, jakie powinna spełniać praca magisterska. 2. Właściwy dobór tematów poszczególnych prac. 3. Dostarczenie dodatkowej wiedzy z zakresu wybranych tematów. 4. Ukierunkowanie pisania prac magisterskich; pomoc w doborze literatury.

Efekty kształcenia

WIEDZA

1. Student zna zasady pisania pracy magisterskiej

UMIEJĘTNOŚCI

1. Student wykorzystuje zdobytą wiedzę do pisania pracy magisterskiej


KOMPETENCJE (POSTAWY)

1. W wyniku przeprowadzonych zajęć student postępuje zgodnie z zasadami pisania pracy naukowej

Metody dydaktyczne

1.Ćwiczenia. 2. Konsultacje (zarówno regularne godzina przed wykładami, jak też organizowane w indywidualnych przypadkach). 3. Inne ćwiczenia/zajęcia praktyczne.

Sposoby sprawdzania i warunki zaliczenia

Wiedza: 1 Ocenianie ciągłe, praca magisterska
Umiejętności: 1 Ocenianie ciągłe, praca magisterska
Kompetencje: 1. Referat

Lektury podstawowe

Majchrzak J., Metodyka pisania prac magisterskich i dyplomowych, Gdańsk 2000. Pieter J., Ogólna metodologia pracy naukowej, Wrocław 1967.

Lektury uzupełniające

Pieter J., Ogólna metodologia pracy naukowej, Wrocław 1967.

Uwagi

Praca studenta (przygotowanie się do egzaminu, do zajęc, przygotowanie referatu) określona w przybliżeniu. Zależy od indywidualnych predyspozycji i nakładu pracy studenta.