seminarium magisterskie z historii nowożytnej (2014/15)
Sylabus
- Tytuł zajęć: seminarium magisterskie z historii nowożytnej
- Rok akademicki: 2014/15 Zajęcia dostępne w ramach przedmiotu:
- - Seminarium [na kierunku:] Historia, studia drugiego stopnia (magisterskie uzupełniające), stacjonarne, I rok, semestr zimowy [drukuj sylabus]
- [prowadzący ćwiczenia:30h/z/8ECTS]: dr hab. Wojciech Kęder, prof. UPJPII
- [prowadzący ćwiczenia:30h/z/8ECTS]:ks. dr hab. Andrzej Bruździński, prof. UPJPII
- [prowadzący ćwiczenia:30h/z/8ECTS]: dr hab. Wojciech Kęder, prof. UPJPII
- - Seminarium [na kierunku:] Historia, studia drugiego stopnia (magisterskie uzupełniające), stacjonarne, II rok, semestr zimowy [drukuj sylabus]
- [prowadzący ćwiczenia:30h/z/8ECTS]: dr hab. Wojciech Kęder, prof. UPJPII
- [prowadzący ćwiczenia:30h/z/8ECTS]:ks. dr hab. Andrzej Bruździński, prof. UPJPII
- [prowadzący ćwiczenia:30h/z/8ECTS]: dr hab. Wojciech Kęder, prof. UPJPII
- Osoba odpowiedzialna za treść sylabusa: dr hab. Wojciech Kęder, prof. UPJPII
Sylabus
Wymagania wstępne
wiedza z historii powszechnej uzyskana po zaliczeniu egzaminu z tego przedmiotu na II roku studiów
Cele
zapoznanie uczestników seminarium z problematyką i zagadnieniami warsztatowymi
Treści kształcenia
zdobycie wiedzy dotyczącej warsztatu historyka (pisanie pracy) jak również merytorycznej w zakresie obejmującym poszczególnych uczestników seminarium zdobycie wiedzy dotyczącej warsztatu historyka (pisanie pracy – od strony formalnej, kompozycji, zawartości) jak również merytorycznej w zakresie obejmującym poszczególnych uczestników seminarium zdobycie wiedzy dotyczącej warsztatu historyka (pisanie pracy – od strony formalnej, kompozycji, zawartości) jak również merytorycznej w zakresie obejmującym poszczególnych uczestników seminarium
Efekty kształcenia
znajomość warsztatu i problematyki interesującej poszczególnych uczestników seminarium
Metody dydaktyczne
praca ze studentem
Sposoby sprawdzania i warunki zaliczenia
rozliczenie z pisemnych efektów pracy
Lektury podstawowe
podstawowe podręczniki kursowe z historii nowożytnej i Polski oraz zestaw lektur dla każdego studenta indywidualny w zależności od tematyki, jaką się zajmuje
Lektury uzupełniające
Dobór indywidualny w zalezności od tematu przygotowywanej pracy